sehati sejiwa

Saturday 25 February 2012

new blog here!


hai.. blog ni aku buat khas tok create my own novel here! my own blogger tu still berjalan macam biase tanpa cacat cela + gangguan pun.. and insya-allah tak akan terabai sama sekali.. for my new blog ni.. arap2 berjalan dengan lancarnya... huhuuh... first time ni nak try menulis + mengarang story sendiri.. dulu2 mase sekolah tu ade lah jugak try masok pertandingan menulis cerpen anjuran sempena hari Guru.. tapi tak berjaya.. hohooh... tak tahu la Cikgu aku anta ke tak.. sebab peraturan pertandingan tu mesti menghantar 3 orang wakil setiap sekolah.. tapi sekolah aku hanye lah aku seorang sahaja wakilnya.. so sadd...! huhuhu... so,, aku pun tak ade la kecewa sangat.. sebab baru first time mencuba.. tu pun sebab cikgu BM aku suh masok.. erk! cikgu tahu ke bakat aku yg sebenar sampai suh masok ni??... huhuuhu.. no komen... tapi sepanjang aku sekolah tu.. aku tak pernah pun mengarang cerita.. tu jela first time.. yang lain sume dairi je.. huhuuh.. tu pun banyak melalut2 je... keh3...

i hope.. some of my 'IMPIAN' ni akan berjaya and mendapat tempat di hati kalian semua... dengan berkat doa mak abah and semua yang di sekeliling,, insya-ALLAH aku akan buat semampu yang bole... nantikan la ye... buat pertama kalinya aku berkarya... insya-Allah minggu depan aku akan start postkan di sini... just wait it!! ngee~ :D 

okeyh.. kepada sesiapa yang belum tahu lagi blog lama aku a.k.a my personal blog... nilah blognya...wARa aINAa.....  follow me yeah... i will follow u olls back.. bole tinggalkan link kalian di cBOX aku tu... taw3.... :D  nanti kan ye,, post akan datang pada minggu hadapan.. insya-Allah..:D 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...